Ergvn Hep buralarda duydum okudum teorileri. Şimdi de bir sorayım diyorum 🙃 henüz çok yeni 10 hafta. Nub a göre bişey denilebilir mi. 11 12 daha mı nettir. Bu bebiş sizce nedir teşekkürler ') https://www.hizliresim.com/bay3u53
YLD_95 Ergvn hiç anlamam canım ama içimden erkek geçti sanki erkek benimde böyleydi o haftalarda görüntüsü çünkü 😊 Rabbim hayırlısını sagliklisini versin inşallah 🤲🏻🌺
Prenses-annesj Ergvn merhaba ben erkeğe benzettim 🤗 Daha doğrusu bildiğim şey kızlarda o yuvarlak beyaz olan şeyler iki veya 3 tane gözüküyor benim doktorum dan öğrendiğim bilgi buydu o yüzden ben erkek demek istiyorum çünkü bir adet beyaz yuvarlak görüyorum
YLD_95 Esoes33 sana da soyleyim canım hiç anlamam ama erkek gibi geldi içimden öyle geçti 😊 Rabbim hayırlısını sagliklisini versin inşallah 🤲🏻🌺
YLD_95 aysima-52 yine sana da soyleyim hiç anlamam canım ama pek kibar yatiyor sanki kız gibi bilemedim öyle geçti içimden 😊 Rabbim hayırlısını sagliklisini versin inşallah 🤲🏻🌺