Lilahazalxx Kızlar benim göbeğimde tüylenme oldu, normalde hiç tüy kıl derdim yoktur genetik heralde ama görüntü beni çok rahatsız ediyor 3. Ayımdayım sirle alsam bişey olur mu ?
ozgeks Lilahazalxx bben 3. aydan sonra sirle almaya başladım. makinen varsa onunla da alabilirsin kısa bi süre
Branneguncesi Lilahazalxx bende o dertten muzdaribim ama alma diyorlar bana dökülüyormuş onlar sonradan
Bennomuyum Benimde öyle sanki göbeğimdeki ayvacık tüylerim uzadı hamilelikte ama cok fazla takmıyorum kafama hamilelikten sonra dökülmezse almaya baslarım 🤪