Sevgili anneler 14 haftalık hamileyim ve gerçekten çok ağrılı geçiyor son bir haftam sürekli ağrı var karnımın alt bölgesinde sağ ve sol tarafında normal mi bu durumu yaşayan var mı doktor hanım keyfine göre hareket ettiği için bu ilçe de doktor yok şuan ve randevuda yok zaten lütfen bir bakın