Prensesannesi15 Merhabalar 36 haftalığım sancım var biraz dün doktora gittim nst de ağrı çıktı erken doğablirmi sol kasığım ağrıyor açılmam da var gbi normal doğum olucak erken doğarsa bu haftalarda. Yaşayablirmi bebek 3 klo olmuş 🙂🤔
Burrccu Prensesannesi15 ay yasar tabi canm insallah:) 37. Gebelik haftasi olarak sayiliyor 36 hafta zaten :) arkadasim 29 haftalik 1 kg dogum yapti cok şükür onun bebiside yasadi🥰😍