cevriye35_ çok sevindim sizin adınıza . Benim de bir kızım var şimdi 12 haftalık gebeyim. Henüz cinsiyet belli değil ama bir yanım kızıma yoldaş bir kız kardeşi olsun istiyor, bir yanı bir de farklı bir meyveyi tatmak istiyor . Ne olursa olsun hepsi canımız evladımız. Sağlıklı olsunlar hayırlı evlat olsunlar . Allah bilir en iyisini ve en doğrusunu 🤲