Arkadaşlar merhaba ilk hamileliğim 37+3 deyim dün doktor kontrolüm vardı nst bakıldı doktorum ultrasonla baktı bebeğin gelişimi çok güzel hareketleri çok güzel doğum pozisyonunda bence 39dan sonra normal doğurursun dedi. Bugün tuvalette idrardan sonra beyaz bi akıntı gibi bişey oldu ama sancım ağrım halsizliğim hiç bişeyim yok nişan olabilir mi yoksa akıntı mıdır ? İlk doğum olacağı için bilmiyorum çoğu kişi forumda pembemsi kahverengi tonda nişan demişte öyle bi ton değil benimki . Şimdiden teşekkürler okuyup cevap veren olursa