8+4 haftalık hamileyim.Çam ve sakuraya gidiyorum sürekli Doktorum 1 ay sonra kontrole gel 11. haftadan sonrada perinatolojiden ikili tarama testi için randevu al dedi mhrs bu bölüme randevu vermiyor nasıl olacak çam sakurada böyle bir durum yasayan oldu mu birde bu testi belli bir süresi var ya randevu bulamazsan korkuyorum yardimci olur musunuz