mine3444 Annişler kilosu 2.409 boy 45 cm Sizce nasıl ? Doktor iyi dedi. Şişman olsun istemiyorum kilo hepten zararlı.
adatuna mine3444 doktor iyi dediyse burda uzman olmayan kişilerden gelecek yanıt size ne katkı sağlayabilir ki🤗
ceylangokce_05 mine3444 benimki de 34+5 2365 gr doktor haftasına uyumlu dedibama bana da az geliyor ☹
mine3444 adatuna çok şükür iyi. Her bebek gelişimi kendine özel evet ama yine de sizdekilerde durum nedir diye yazdim
Liliales mine3444 benim de 34+1de 45 cm 2600 dü. Doktor küçük bir bebek değil gelişimi güzel haftasının biraz ilerisinde dedi
Gizzgzz ceylangokce_05 Aminn inşallah 37 de sezaryen ile alacaklar dışarıda daha rahat kilo alır dedi doktorum
Gizzgzz Mezig-20 hayır anne karnında kilo alamıyor böyle durumda bekletilmek alınır erkenden bebek tehlikeye girer çünkü