myangelson Iremkasyol52 düşük önleyici kullanmıyorsan doktora gitmen gerekiyor progestan vs verilir düşük önleyici ilaçlar
Fatmabens Iremkasyol52 ben de dün 6+2 de yaşadım hemen acile gittik düşük önleyici iğne oldum ve hap verdi. Gidin bence her ihtimale karşı. İlacı alır almaz da lekelenmem durdu