Geçen gün ev işi yemek derken biraz fazla yordum kendimi galiba bebek sürekli bi yerde toplandı ne eğilebildim ne kalkabildim pazar günü de kuyruk sokumumdan kaburgama kadar aniden bir batma oldu 30 sn kadar sürdü ama beni direkt ağlatan bir acıydı eşim hemen sırtıma masaj yaptı öyle hafifledi sancı böyle bişey mi oluyor tam olarak bu arada daha 29. Haftadayım yalancı sancılar mı başladı diye düşünüyorum ama bugünde gaz sancısı gibi göbeğimin yanlarında bir sızlama var ne yapsam ben doktora mı gitsem yoksa normal mi bilemedim 🤦🏽♀️