Selam anneler, bebeğime ek mama veriyorum şuan tam 24 günlük. 37 haftalıkken doğdu sütüm tam gelmedi mama veriyorum biberonla, kaşık falan beceremedim ben. Sorun şu ki Dr Browns geniş ağızlı biberon almıştım 60 cc mamayı 5 dakikada içiyor. Hem güçlü emiyor hemde biberon çok akıtıyor bence, sonra sabaha kadar gaz sancısı.. sonra başka bi biberonla verdim ondada çoook yavaş aktığı için 1 saatte içiyor mamayı. 1,5 saate kadar da uzayabiliyor uyuyor bazen uyandırıyorum yoruluyor vs.
Onun ucunu değiştim yeni uç taktım yenidoğan akış ucu, ondada 10 dakikada içti yine gaz sancısı oldu. 20-30 dakikada falan içmesi lazım mamayı onu anladım. Hangi biberonu tavsiye edersiniz? Biberon akmasın ama bebek kendi kontrol etsin akış hızını mesela.