Kızlar tüp bebekle 17+6 haftalık hamileyim herkes bu haftalarda hareketi hissediyorum diyor ben henüz bişey hissetmedim en son 15. Haftada muayene olmuştum küçük bir kanama alanı vardı iğne kullanıyorum ama bebek iyiydi bian önce hissetmek istiyorum ne zaman hissederim en azından içim rahat eder riskli bir gebelik geçirdiğim için endişe ediyorum