Şu anda doktordan geliyorum o akıntı için. 3-4 gündür bende de şeffaf akıntı başlamıştı. Takmamaya çalışıyordum,hani hamileliktir,akıntı olması normaldir diye. Ama içim içimi yiyodu. Sabah ultrasona gitdim. Çok şükür her şey yolunda. Yani normalmiş🤲🏼🤲🏼🤲🏼