Busraulkerr Arkadaşlar yürüdüğünüz zaman bacak aralarınızdaki çatı kemikleri batma gibi acıyor mu? Bunun nedeni nedir?
Haribo Busraulkerr artık ordaki kemikler ve kaslar doğuma hazırlanıyor demişlerdi bana. Doktora da agrimin çok olduğunu soyledigimde cati muayenesi yaptı acilma yok ama bebek çok baskı yapıyor dedi
IlaydaOrhanKopuz Busraulkerr bende de oluyor bende bu hafta doktoruma soracaktım.kemiklerim ağrıyor sanki hareketsizlikten uyuşmuş gibi
Sarella Busraulkerr 34 haftalığım bende aynı agrı var hatta 2 haftadır özellikle çok yürüsem veya yorulsam dahada agrıyor Doğuma hazırlanıyor sanırım
Cansuercan Busraulkerr al benden de okadarrr :( özellikle sabahhhlariiii cati agrisi bumu oluyormusss
VahideEktirir Benmde öyle batma hissi vajinada morarmış gibi acı hissi 33. Haftada doğum kanalına grmiş 36. Haftaya bugun grdim doğurcam dyr korkuyorum 🙄😳🤷🏼♀️
Annisshh Busraulkerr valla benimde dünden beri ağrım var akşam çok sancım vardı doğuruyorum sandım ama duş iyi geldi inşallah gününde gelir bebişlerimiz
VahideEktirir Bende düşünmüyo değilim son ay daha zormuş bana kalsa bugun doğuriyim dcemde kuzumun küvöze grmesinden korkuyorum 🤦🏼♀️
Busratye Cansuercan yataktan kalkmak çook zor o ilk bacağı yere atıs mesela yatarak geri gelemiyorum ayy 😊
Kanarya Busraulkerr dün akşam doktordaydım aynen bu soruyu sordum bende :) bebek kanala girmeye çalışıyor, vücudun kendini doğuma hazırlıyor, çatı kemikleri esnemeye çalışıyor dedi doktorum.
Kbrabaris Busraulkerr canm bende 32+6 gunlugum 30.haftadan beri ayni sikayetler var. Doktor alttan bakti nstye bagladi icten acilma baslamis erken dogum riskim vardi sancim cikti yatırdı simdi daha iyiyim ama agri tamamen gecmis değil
EbruSamet Busraulkerr bende 35. Haftadayım canım aynı şekilde benimde öyle çürük gibi bi ağrı var özel bölgemin üst kısmında yürürken, yatarken dönme esnasında aşırı ağrı hissediyorum ve benim 1.5cm açılmam var ilaçla içerde tutuyoruz aceleci kızımı🤷🏼♀️🤦🏼♀️
UlkerSD Ya açılma falan yazınca kızlar korktum acaba erken Doğum falan olur mu ki aynı ağrılar bende de var doktorum sadece bebek baskı yapıyor dedi