aysesmsk_ Kızlar artık kıyafet alışverişine başlamak istiyorum ama ilk gebeliğim ve tecrübesizim o yüzden kaç beden almam gerekiyor 0,3 aylık kıyafetler bana çok küçük geliyor çünkü sizce ??
Pinklove aysesmsk_ ben 40 çıkana kadar giymelik almayı düşünüyorum. 40 tan sonra bebekler çok değişiyor, kilo alıyor o küçükler olmaz üstüne bence.
Heyzilwq aysesmsk_ bebek doğduğun da o kadar büyük geliyor ki o küçük kıyafetler 😅 tabi bebeğin kilosuna göre değişiyor yeğenim 2.800 doğdu şuan iki aylık daha yeni yenidogan takımları olmaya başladı başta az alınıp bebeğin gelişimine göre alınmalı bence
Merve0227 aysesmsk_ yeni doğan takımları başta az alınıp kilosuna göre hareket edilmeli bence iki doğum yaptım ilk bebeğim bir ay zor giydi zıbınlarını Ama ikinci bebiş rahat 3 ay giyer diye düşünüyorum 😁
aysesmsk_ @Pinklove işte kaç beden almamız gerekiyor😅 0,3 beden bence çok küçük kalıpları çok dar en azından 40 çıkana kadar uygun bedenini alabilirsek sonrasında zaten bebeğin kilosuna göre hareket edebiliriz 🙈
Pinklove aysesmsk_ Kız bu 03 04 falan ne demek anlamıyorum😀 Etrafımdakiler hep çocuğa 40 çıkana kadar kıyafet alırlar sonra 40 çıktıktan sonra üzerine olabilecek kıyafetler gidip alırlar. Ben de öyle yapmayı düşünüyorum yanlışmı aceba😂
Kumsala Annem kardeşime hep 0-3 aylık aldı doğduktan sonra sadece 40 çıkıncaya kadar kullanabildi sonra kullanamadı tekrardan alışveriş yapmak zorunda kaldı şuan bende 5 aylık hamileyim bebeğime 0-3 aylık bir kaç tane aldım onun dışında hep bir tık büyük aldım
aysesmsk_ @Heyzilwq hiç olucağını sanmıyorum çünkü geçen bi hastane çıkışı seti aldım hepsi avuç içi kadar ne yapacağımı şaşırdım bende🥴
Omermomm_ aysesmsk_ 3 tane 0-3 ay zıbın 2 tane 0-3 zıbınlı takım 1 hastane çıkışı 4 tane 0-3 ay tulum almışım sizce yeter mi ilk aylar için siz nasıl almayı planlıyorsunuz
Heyzilwq aysesmsk_ biz de gülüyorduk kıyafetlere çok küçük olmaz bu diye ondan sonra bi doğdu meğer küçücuk şey çok büyükmüş 😅
aysesmsk_ @Kumsala bende bu gidişle 6,9,ay arası almam gerekicek galiba çünkü gerçekten bu satıcılar yeni doğan diye çocuğun kolu bacağı dahi girmeyecek kıyafetler satıyorlar 🥲
4mevsim_1anne aysesmsk_ canım 2 çocuklu 1 anne olarak 5 zibin 5 takım 5 er çorap 5 şapka 40na kadar yetti zaten hızlı büyüyor 40 ina kadar sonra ona göre kiyafet alırsın azar azar zaten
Merve1616 Ben 3 tane hastane çıkışı 0-3 ay aldım Ekstra bir kaç tane de zıbın alacağım.Simdiden 3-6 aylık almaya başladım bile
aysesmsk_ @Omermomm_ bende şuan iki hastane çıkışı 3 zıbın bir kaç tulum aldım ama gözüme çok küçük geldiği için 0,6 alıcam 15,20 parça etmeyi düşünüyorum 40 çıkana kadar açıkçası çok da az olmasın 🤷🏼♀️
Omermomm_ aysesmsk_ ben hep büyük aldım hata yapmışım burda yazılanları okuduktan sonra bende biraz küçüğe yöneleyim iyiki açtın bu postu valla dolabı büyük giysilerle dolduracaktım🤦♀️😅