birkedi-birbebek1806 Şuan 13+4 haftalık hamileyim ve iki test için hiç bi hastaneden randevu bulamıyorum haftası da geçmek üzere zaten önemli bi test mi acaba bunu kaçırırsam onun yerine hangisini yaptırmam gerek yardımcı olur musunuz birde hastane önerisi
Ulvana birkedi-birbebek1806 ben yaptırmadım ikili riskli çıkınca üçklüyü bekliyelim diyorlar ee o.da riskli olunca amniyosentez edelim zaten riskli 22 haftalık bebeyimi kaybettim amniyosentez den .ya biri riskli çıkarsa detaylı da her şey iyi olsa o zaman bi şübhe kaliyor akıllarda onun için yapdırmadım ikinci de. 20 haftalık olduk şimdi artik detaylıda inşallah her şey iyi olur.hepimiz sağ salim 🤲🏻
Omermomm_ birkedi-birbebek1806 ben giremedim haftası geçmiş dedi doktor 3lü taramamı yaptılar Allah’a şükür temiz çıktı
birkedi-birbebek1806 Medine05yasar doktorum gerekli görmedi kendin yaptırmak istersen yaptırabilirsin sonuçlar olasılık olarak söyleniyor kesin sonuç değil dedi ben de randevu bulamadım haftam geçiyor ikiliden sonraki testleri yaptırsam olur mu acaba
birkedi-birbebek1806 Ulvana ben nolur ne olmaz diye yaptırmak istedim ama randevu bulamadım haftam geçiyor doktorum da gerek duymadı yaptırma kararını bana bıraktı bende bilemedim kararsızım
Ulvana birkedi-birbebek1806 bi düşün her iki tarafı.riskli çıksa napıcan aldrıcanmı?kim yaparki bi kağıt üstüne bunu. Bende 14 haftada burun kemiği görülmedi 22 haftada aynısı amniyosentez yaptırdılar ve sonuç temiz amma bebek artık kayıp gitmişdi.stresten falanda çok oliyur onun için çalış iyi düşün böyle şeylere kafa takma
birkedi-birbebek1806 Omermomm_ benimde haftası geçti işte sorum olmuyor değil mi üçlüyü kaçıncı haftada yaptırdın acaba
Omermomm_ birkedi-birbebek1806 15te yaptılar bana canım kimseyi yanlış yönlendirmeyim doktor 2lin geçmişte yinede bakayım dedi Ense kalınlığı sınırda dedi korkuttu sonra 3lü çıkınca bazı testlerin yanılma payının çok fazla olduğunu anlamış oldum