Leyley ya kuzum benim de ilk gebeliğim ilk tecrübemiz oluyor. Ama zannımca hamilelik boyunca ara ara kasık ağrısı da olacaktır bel ağrısı da olacaktır bazen karın ağrısı da olacaktır bunlar çok normal şeyler düşünsene mantıken zaten sen içinde şuan küçük bile olsa bişey taşıyorsun ve o senin bütün vücüdünü etkiliyor ben şuan 20+2 oldum bi hafta falan kasıklarımın rahmimin üzerinde baskı hissettim mesela onun da ağrısı farklıydı.. Yani kasıkların ağrıyorsa rahmin git gide büyüyor ondandır