Arkadaşlar merhaba geçen yazmıştım yine doktorumdan izin aldım bu sefer çekim dahil her tedaviye uygundur diye lakin devlet hastahanesi deki kanal tedavisi yaparım çekemem diyor özele gittim çekilebilir diyor 10 haftalık hamileyim bu haftalarda çekim yaptıran varmı saat 1de çekecek doktorum ugrastirmaktan başka birşey değil insanları dedi kağıdı yazdı bir sıkıntı olmaz dedi tecrübeli anneler hamisler yazabilirmi