zeynepselcukk Ama ne gelen varrrr, nede giden.. Artık tedirgin olmaya basladım. Son anda Bi aksilik olacakta sezeryan olacagım sanki. İlki normal olmuştu buda normal olsun istiyorum 🤦♀️
zeynozey zeynepselcukk korkmayın inşaAllah öyle bir şey olmaz bir gece ansızın gelebilir biliyorsunuz😅 arkadaşım 3 gün önce doğum yaptı uygulamada gün sayımı bitmişti😂😂 nst ye gidiyordu her akşam gayet iyiydi bebek doktorda bekleyelim sorun yok dedi sonra bir sabah sancılarla bi anda çıktı geldi 41. Haftasında 😅😅 Allah sağlıkla kavuştursun🥰
zeynepselcukk zeynozey ay insaallah ya Allah razı olsun Rabbim hepimize hayırlı kolay dogum lar nasip etsin 🤍 bu arada agrılarım var yok degil hemde oyle sancım kasılmam oluyor ki ha bugun ha yarın dıye dıye 9 gün kaldı 😂 her gun sancım oluyor ama geciyor düzensiz oluyor
zeynozey zeynepselcukk Allah yardımcın olsun canımm zor süreç ama sonu güzel biliyorsun ilkinden 😊😊 Doğum tarihi de ölüm tarihide değişmiyor ya kader çizgisinde 🙃 En uygun gün ve saatte gelecek bu çocuklar 🌱 Sağlıkla gelsinler 🤍🤍