alleeyk Mantar enfeksiyonu oldum doktor fitil ve krem verdi sizlerden hamileyken mantar enfeksiyonu olan var mı süreciniz nasıl ilerledi ben 10+2 deyim
Sevval0308 alleeyk bendede aynı haftalarda olmuştu cnm iki tane fitil vardı üç gün arayla koyulacak ve travazol kullandım iki haftada geçti çok şükür o zamandandir da hiç olmadı 28 deyiz.kesinlikle ilişkide korunun ve temizliğinizi önden arkaya doğru yapın🐑
anneoluyorm_ alleeyk Ayn bende vajinal mantar oldum fitil ve krem verdi çok şükür geçti. Ama bi daha olur diye korkuyorum
Mhmtefeaysnr alleeyk fitil ve krem dışında sirkeli suda kullanabilirsiniz baya faydasını gördüm onun ben. Birde temizliğe çok dikkat etmeniz gerekir iç çamaşırlarınızı yüksek derecede yıkayıp ütüleyip öyle giyin.
Ulvana alleeyk bende olmuşdum ya 1 hafta doktora gittim kendiliyinden geçti.amma her gün bol bol papatya çayı ile yıkiyordum şimdide idrar yolu enfeksiyonu oldum🥺
Serendipty Sevval0308 gyno lomexin verdi bana doktorum dun gece kullandim ama rahatlama bile olmadi kotuyum geciriyor mu
Elzsy2023 Merve1616 travazol sakıncası yok değil mi. Hamilelik öncesi kullanmıştım. Mantar olursam onu kullanayım 😘☺️
alleeyk @Sevval0308 Teşekkür ederim bilgi için banada 3 gecelik fitik ve travazol krem verdi başlıycam bugün kullanmaya. İlişki de bir süre olmuycak ya geçsin de hayırlısıyla :/
Sevval0308 alleeyk zaten ilişkiye girilmiyor ki bir yandan kaşıntı bir yandan akıntı koku insan kendinden tiksiniyor :/
Sevval0308 Serendipty inan fitilin ismini hatırlamıyorum lakin. Bana iyi gelmişti. Seyreltilmiş sirke ile teharet alin