Kızlar 9 da randevüm var dı su içtim çikolata yedim ama yok yine öğrenemedim 15+2 yiz doktor göremedi tahminde bulunsun istedim ilk önce kız olur gibi dedi sonra evirip çevirip baktı yok çıkıntı var gibi erkek sanki dedi rahatına düşkün bir bebek ddi detaylıda kesin öğrenirsin dedi 22 mayısta organ tarama var Bn okadar beklersem çatlarım 😂öncesinde gitsem mi 😁