Günaydın arkadaşlar 31 haftalık hamileyim. Hamileliğimin başında yirmilik dişim biraz çıkmıştı ve sonra durdu. Bugün sabah dişimin ağrısıyla uyandım şiş gibi hissediyorum yine çıkmaya devam ediyor ve ağrıyor ilaç kullanmak istemiyorum doğal yöntem olarak ne yapmalıyım?