Nutal09 CayGetireyimMi bana contartubex di galiba onu kullanmami soyledu ama 20 gün sonra kullan dedi bende ilk sezeryandan sonra keloid olmuştu inşallah bunda olmaz 10 gün oldu dogum yapalı 20 gün olunca basliycam
asiyeyalcn33 kızlarr boyle bi kremmi varmıs 🫢kullandıgınız markayı burayada yazarmısınız bnde haftaya sezeryan olucam iz kalsın istemiyorumm .
CayGetireyimMi Nutal09 inşallah canım ben de ilkinde contractubex kullanmıştım ama bir ay sonra demisti