Bebilito Bir sürü hurafe var burda onları yazmak istemiyorum ama insanın canı sıkılıyor yine de son haftalarım bakımı zor oluyor kestirmek istiyorum. Kestiren oldu mu hamilelikte
Busimss Bebilito ben oğlumda kestirmiştim şimdi kızımda da eğer ihtiyaç duyarsam kestiririm. Böyle şeylere inanmayın.
Jesca Bebilito kestir gitsin inanma böyle hurafelere ben 7 aylık hamileyken saclarimi bayağı kisattirmistim hiçte birşey olmadı zamanında ve sağlıklı doğdu oğlum şuan iki yaşında çok şükür hiçbir sorunu da yok