1oguzannesi Benimde yeni yeni başladığı zamanlar doktora sormuştum Bebek büyüdükçe kan hacmi artıyor ve kalp ikimiz için çalışmaya devam ediyormuş buyüzden çarpıntıların normal demişti doktorum. 22+3 oldum daha seyrek oluyor çarpıntılarım 🙏🏻 çarpıntılara ağrı, nefes darlığı eşlik ediyorsa takipte ol kardiyolojiye görünürsün demişti. Çok şükür olmadı. Pır pır pır çarpıp normale dönüyor. Saatimde kalp atışı var normalde 85-92 arası seyrederken çarpıntıda 102-112 ye kadar çıkıyor. Uzun lafın kısası normal bir süreç endişe etmeyin