uğraş hoca benim doktorumdu şu sıralar ben de doğum yaptırmıyor diye biliyorum. zaten sezeryan yapıyordu.
ben elazığa gittim bugün orada hayat normal, doktorlar hastaneler her şey yerli yerinde. biraz yorucu olacak ama elazığa gidip gelmeye karar verdik🙏