Caglaermis1 22 haftalık hamileyim aşı olduktan sonra yüksek ateş halsizlik ve aşırı derece de kol ağrısı oluştu kızlar bu normal mi
Betulakarr Caglaermis1 bende aynısını yaşadım kuzum doktorumla konuştum doğumdan sonra aşıya devam edeceğim 1 tane aşının koruyuculuğu yeterli dedi istersen doktoruna bunları söyle herkes aynı düşünmüyor çünkü 🥰
Love13 Caglaermis1 canım banada aşı olurken bu belirtileri yaşayabilirsin korkma aşıdan oluyor dediler merak etme 🥰
Hizligonzales Caglaermis1 tetanoz asisi demi oyle oluyor malesef asiri derecede kol agrisi yapiyor ben 2gun kolumu kaldiramamistim
Betulakarr Love13 valla onu bende bilmiyorum dogumdan sonra 3 tane mi ne vuracaklarmis oyle olunca 😂 saglik ocaginda ki doktor söyledi bana da doğumdan sonra devam ederiz 3 tane aşı seklinde vurulacaksiniz diye 🤷♀️