Vaveylaanur Kızlar 1 ay sonra şeker yüklemesi yaptırmam lazım ama doktoruma sormayı unutmuşum hangi bölümden randevu almam gerekiyo doktorum imzalı bi kağıt verdi başka bi bölümden alıp mı gidicem yoksa yine kadın doğum doktoruma mı almam lazım
Bet1 Vaveylaanur kadın doğum doktoruna gidiceksin. Belki verdiği kağıtta içeceği kanları sistemde onaylamıştır bostan yere muayneyi bekleme diye bana öyle yapmıştı. Sabah gider gitmez kanları verip içeceği içip diğer kanları da verip en son doktoruma muayne olmuştum
DerininAnnesi35 Vaveylaanur doktorun muayenesi 9da başlıyordu ama asistan 8de geliyordu. O yüzden bana 8e randevu vermişlerdi. O yüzden en erken saate randevu alıp o saatten de önce gitmenizde fayda var. Ben bir tek şekerli suyu hastane veriyor sanıyordum, eczaneden onu aldım.
Vaveylaanur DerininAnnesi35 hadi ya hastane vermiyor mu tüh ya baya sormam gereken şeyleri sormamışım ben doktora
DerininAnnesi35 Vaveylaanur kantinden al demişlerdi kantine gittim yoktu, normalde oluyor mu bilmiyorum. Ben de eczaneden almıştım. Ama kafana göre alma zaten. Açlık olduğunu söylüyorlar ona göre alınıyor
Vaveylaanur DerininAnnesi35 tamamdır doktorun yönlendirmesiyle yaparım küçük bi kapıda dozunu yazdı imza kaşe bastı oyüzden acaba başka yere mi gidicem diye merak ettim