Herkese merhaba, 37. Haftadayım hala isme karar veremedik :) Arada kaldığımız isimler: Melih ve Selim. İkinci isim olarak Melih’in yanına ne önerirsiniz? Selim’in yanına ne olabilir? Alternatif önerilere de açığız. İkinci isim bakma sebebim soyadımız “Usta” ;)