Geçen doktora nst çektirmeye gittim ebeler Nst çekip açıklığın var mı bakalalım dediler o zamana kadar hiç muayene olmamıştım kızlar gerçekten sıfır acı yapan kişinin eliyle mi alakalı bilmiyorum ama burda okuduğum kadarıyla sözde çok acı verici bir olaydı… hep kendimi korkutmuşum korkulacak hiçbirşey yok hiç acı hissetmedim ebe eline jel sürdü sonra kontrol etti elini iyice içeri doğru iktirdi parmaklarını yani 10saniye bile sürmedi hemen bitti gerçekten önemli olan kasmamak korkanlar varsa sakın korkmasınlar çok çok kısa süren bir muayene