123456_ bende aynı durumdayım 1 aydır geçmek bilmeyen gıcık bir öksürük bar özellikle geceleri başlayan doktoruma sordum ıhlamur ve rezene 2 şer fincan fZla abartmamak sartiyla dedi ama hergunde içmek istemiyorum hala devam ediyor kendi geçmesini bekliyorum bende 20+5 oldum ve artık karın bosluklarim ve içi acıyor öksürük ten