777kunfeyekuner ben kendi sürecimi anlatayım önce hazır mı değilmi ona dikkat etmeniz gerekiyor ben biraz erken davrandım haliyle uzun sürdü yarıda bırakmak istemedim başladım artık diye😅 2 yaşında bıraktırdım bir anda bez bağlamayı kestim, anlattım devamlı tuvalete götürdüm, kendi söylemiyordu ilk zamanlar o yüzden sık sık götürdüm, çok kaçırdı çişini ama sorun etmedim geceleri de aynı şekilde en zoru buydu alarm kurup tuvalete kaldırdım geceleri bile takmadım yani bezi sonra alıştı kimi çok rahat kimi çok zor alışıyor tamamen çocukla alakalı bildiğim tek şey zorlamamak ters tepki veriyor ozman.