Ccc01 benim erken doğumdan kaynaklı oldu solunum sıkıntısı. Toplam 10 gün kiüvezde kaldı, 2 gün de beraber kaldık hastanede 2900 doğmuştu bu arada. Çok zor bir süreç, geçmeyecek iş yoluna girmeyecekmiş gibi geliyor ama inan geçiyor canım. Küvez annesi olmak zor ama işin sonunda kavuşmak var. Kavuşunca tüm bu süreç unutuluyor yeniden doğmuş gibi oluyor insan. Seninkinin kilosu da iyiymiş güzel ve hızlıca toparlar Allah’ın izniyle. Rabbim sana sabır bebişine de güç kuvvet versin inşallah 🤲💕