melooog kesinlikle bool bool su iç ve bol bol hareket et. Oturup yattıkça iyice hantallaşıyor insan. Ben hastanede saat başı kalkıp en az 10dk yürüdüm, evde de aynı şekilde bütün odaları gezdim hep. Dikişler açılıyor oturuyor esnşyor rahatlıyor insan kesinlikle yatma. Ben 1 gün sonra kendi işimi kendim görmeye evi çekip çevirmeye başlamıştım