Ben kullanmadım ama çok kullanışlı görünüyor direkt oto koltuğu halini alabiliyor olması süper, ilk çocuğumdan kalan bir araba olmasa ben de düşünürdüm onu, görüntü olarak aşağıdaymış gibi geliyor ama o kadar kullanan gördüm ebeveyn için rahatsız edici değildir diye düşünüyorum