18.05.23 Gün itibariyle yolu yarılmış durumundayız (programa göre bebişin keyfi bilir tabi🤣) 2 gündür mide ağrısı ve sol kasiğimda sizilti gibi bir şey oluyor ama kısa süre. Bunun dışında çok şükür bir şikayetim yok. Bu programı iyki bulmuşum. Günlük gibi geliyor bana. İnşallah sonra okuyup bu günleri hatirlarim🙏🏻😊