Belinay_AliEge Gece 12 den beri sancılarım var 3 buçuk gibi kanamam oldu ara ara devam ediyor. Sancılar geliyor bugün kontrolüm vardi zaten günün aymasini bekliyorum . Umarım bugün hayırlı bir gün olur kavuşuruz 🤲🏻🌸
Belinay_AliEge Eliyy bitanem çok teşekkür ederim doktora görüneyim bakalım kontrolden sonra buraya yazacağım etiketlerim bana da dua edin inşallah çok korkuyorum 🥺🤲🏻❣️