Nil_tal09 Kizlar devlette dogum yapanlar icin soruyorum dikisiniz ipli ve sonrdan aldirmali mi yoksa lazerlemi yapistirildi ?
1Mavimavi Nil_tal09 ipli yada sonradan aldırmalı yapmıyorlar sanırım artık Benim yapıştırma yöntemiyle olmuşdu
Tiiffany emir_01 yo iz kalmadı 13 yas oglum var 22 aylık bi oglum daha Şimdi 33.haftalık bi oğlum daha gebeyim iz geçmişti yani