Benim görümcem aşılama yaptırdı çok istiyorum tutsun çifte bayram yaşayalım bugün hafif lekesi geldi regl olmasına da 4 gün falan var kan verdi ve 337 çıktı doktor yerleşme aşamasında olabilir demiş yinede bekleyelim demiş sizce varmı ben var dedim ama inşallah vardır