Leyley Merhabalar. 18+2 gebelik olcak bugün. Kasığıma iğne gibi batma ve ağrı oluyor uyuyamıyorum. Bu haftalarda normal mi sizce ? Aynı durumu yaşayan var mı ?
Kubrabaygeldi Bende 18+6 yım cok fazla ayakta kaldıgımda yada karnımın üstüne cok egildiğimde o batma oluyor bende. Birde magnezyum düzenli içmeniz gerekiyor içmezseniz kasık agrınız batmanız olur kramp girer.