Eliftekinkzk Kizlar merhaba ben 25 haftamdan beri gidiyor bir hafta önde görünüyor dediler bebeğin suyu fazla şekerden şüphelendiler ayni durumu yaşayan varmj bi zararı varmj bebeğin suyunun fazla olması yada hafta olarak önde olmasi
Tiiffany Eliftekinkzk Üfff bu durumdan bende cok sıkıldım 2.çocuğumda dediler suyu fazla diye. Şimdi 3.gebeyim bugun gittm yine fazla şekeri kes dedi
Tiiffany Eliftekinkzk 33.haftadayım bu arada. Şimdiye kdr bişey yoktu bugün farklı doktora gittim. Oda alt komsum yok kg almamıssın bebek mi zayıf bilmem ne diye ayarlarımı bozdu. Dayanamayip en yakın hast randevu alıp gittim yani sırf bebegin kilosu için gittim. Oda suyun fazla bilmem ne dedi.
Eliftekinkzk Tiiffany benimde ilk gebeligimde böyle bisey yoktu bunda var peki siz 2. Gebeliginizj ne zamn yaptınız kac haftalikken
Tiiffany Eliftekinkzk Şekerim olabilir mişş ama yok Bebekte olabilir mişş ama dogdu yok Artık doktorların bazı dedikleri seyleri kaale almıyorum Sakız gibi ağzına dolamıslar Yok erken doğar bilmem ne Her gebeliğimde de aynı sey dendi. Hepsi sezeryan Hiçte ters bir durum olmadi Zaten baska dr gorunun. Biri fazla der digeri normal diyecek. Hepsi farklı konusuyor Asıl bebegin suyun az olması sıkıntı Su olmadna bebek nasıl yaşayacak
kayra21 Cnm benim de tam tersi 30. haftadan sonra suyu azaldı bebek gelişimi 2-3 hafta ilerde çıkıyordu gebelik şekerin yoksa hiç bişey olmaz merak etme
Havuc suyu bilmiyorum ama benimkinin karın büyüklüğü 3 hafta ilerden gidiyor tosun olucak dedi doktor normal doğum istiyorum inşallah nasıl olucak bilmiyorum
mercan88 Havuc benimde karın büyüklüğü iki hafta ilerden gidiyomus şeker etkilemeye başlamış bebegi dedi suyum çoğalmaya başlamış şekerin s sini yemiyorum insulin vuruyorum diyet yapıyorum hiç biri çözüm olmadı ne olcak bilmiyorum erken alırlar mı naparlar ama yoruldum artık
Annelik0707 Ben yaşamadım yaşayanlardan duyduğum kadarıyla meyve tarzı şeylerde bebeğin suyunun fazla olmasına etkenmiş sadece şeker olarak da bakmamak lazım şeker yönünden zengin gıdalardan kaçınılmalı