Merhaba kızlar 18 haftalık hamileym karın agrım çok şiddetli gelip gidiyor bugün doktora gittim oda sürekli normal diyor ama sancısı çok kötü ağlıyorum resmen bu seferde magnezyum ilacını verdi o doktordan kontrolü kesmeyi düşünüyorum ve şuan da afedersiniz ama ishal var gebelikte de iyi degıl diyorlar yaşayan var mı 19 yaşındayım hamilelikle ilgili pek bişey bilmiyorum 🤷🏻♀️😕