Nurturannn
Bende 12. Haftada öğrendim erkek denildi hem özel hem devlet 20.haftaya kadar yine erkek denildi her ikisinde de emindik artık detaylı ultrasona girene kadar içimden cinsiyetini sormak geldi kız olduğunu öğrendik 😅 hem devlet hem özelde ki kendi doktoruma hemen gittim kız gibi görünüyor bakalım bayram bitimi kontrol var net o zaman bişey diyecekler ama içime ilk hamile olduğumdan beri kız doğuyor 🧡 sağlıkla doğsun yeter bize komik bi anı oldu😃23+0💕💕