Bet1 bende Altındağ da oturuyorum çok sacmaymış ya ablam küçük bir şehirde oturuyor o başvuru yaptı ama orda bebek dünyaya geldikten sonra veriliyor arayıp başvuru yaptı sıraya aldık dediler sırası geldiğinde arayıp belediyeden gelip alın dediler bebeğe dair aklına gelen herşey vardı kulak çubuguna kadar yağı sabunu şampuanı bez ıslak mendil babynest çanta pişik kremi vs herşeyi vardı ya küçücük sehirin belediyesine bak Ankara’ya çok şaşırdım şuan