Mervisck 37+5 bugün randevum vardı. Doğum şeklimi sordum. Bakmadı doktor çatıya. O son ana kadar belli olmaz dedi. Aslında mantıklı. Normal diye gidiyorsun açılman yok, çatın dar sezaryen yapıyor. Sezaryen istiyorsun ama bir bakmışsın açılma ile gidiyorsun hastaneye 🤷🏻♀️ Yani bizim son anda belli olacakmış