Bebeğim 23 günlük her uyandığında 30 cc süt içiyor ama uyanması öyle üç saat falan olmuyor neredeyse saat başı falan kalkıyor ama doyuyor mudur bilemiyorum yardım edin lütfen. Basende çok huysuz oluyor acaba doymuyor mu diyorum kimsem de yok yanımda ilk çocuk bilgimde yok acil lütfen 😭😭