Ben 7+6 haftadayım. Öğrendiğimden beri progestan kullanıyorum doktor başlattı daha önce sorunlu gebeliğim olduğu için. 6. Haftada kahverengi kanamam oldu, düşük tehlikesinden dolayı günde 2 doza çıkardı. Yani Bi haftadır sabah akşam içiyorum. Bir de iğne yapıldı. Ertesi günü kanamam azaldı ve sonra kesildi. 2-3 gün sonra tekrar başladı. Yarın kontrolüm var. Psikolojik olarak çok yorucu. Ama yapacak bir şeyimiz de yok. Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. Umarım iyi haberler alırız.💜