İyi geceler kızlar,çok farklı sancılar çekiyorum,1 saattır kramplar giriyor,çocuk sertleşiyor her hareketi canımı çok yakıyor.. sancıları aşagı da hissediyorum😣 Doğum belirtisi olabilir mi? 37+2 de daha kanal da bile değildi.bu ağrılar dan bir saat önce hafif bir bel ağrım vardı bacaklarımda hissettiğim sadece şimdi ise hem çocuk çok hareketli hem sancılı. 😪