Zeyynneepp 18 gün önce Ayşe katrancı da doğum yaptım doktorumdan memnunum ama hastane berbat bence uğramayın hemşirelerden üç serum istedi doktor, bi tane getirdi bitmiş dedi, hepatit b asısı kalmamış sağlık ocağında yaptırın dediler, hastanedeyken sular kesildi 😁 hemşireler aşırı ağır vasıta bi serumu bekle bekle anca takmaya geliyorlar, gece kafeteryası kapalı 😁daha aklıma gelmeyen bi çok olumsuzluk vardı
çakmak erdem daha iyi orda Funda Ayşe hanımı tavsiye ederim