Kızlar öncelikle merhaba . Umarım hepinizin hamileliği kolay ve güzel geçiyordur. Ben normalde özele gidiyorum fakat bu test tarzı şeyleri devlette yaptırıp doktoruma sonucu götürüyorum. 2li taramayı devlette yaptırdım. Devletteki doktor zaten 2-3 haftaya çıkar gelir alırsın sonuçları demişti. Tekrar bir randevu almam gerekiyor mu sizce? Ki zaten randevu da asla bulamıyorum da.